sobota, 29 czerwca 2013

Bazar Made in WARSaw!

Maleńka relacja z tego co dziś się działo na podwórku Teratru WARSawy...

Lojalnie ostrzegam.... duuuuuużo zdjęć...:)

Stoisko z wytworami ZuzuMamy plus mała Zu...:)




Na zdjęciu widać nową koncepcję girland - prostokątne na sznurku, zazwyczaj lnianym, tutaj z czerwonymi sercami.








Nowość! Woreczki sensoryczne - z m.in. grochem, fasolą, soją, ryżem ...



Woreczki lawendowe i waniliowe - w sam raz na lato...:)



Koty, koty i jeszcze raz koty...:)




Usłyszałam dziś kilka słów na temat moich kotów. Jedna wypowiedź na długo utkwi mi w pamięci ;)
Zatem cytuję: " Ooooo... jakie słodkie kotki... mają taki fajny tępy wyraz twarzy...".
W głosie było słychać, że rzeczywiście się podobają, ale dobór słów zabójczy.:)
Mimo wszystko bardzo mi miło!:)

Takim oto miłym akcentem, życzę udanej nocy - JA ZuzuMama ze swoimi tępymi kotami:)


2 komentarze:

  1. Koty jak to koty - mi bardzo się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło:)
      Kociaki ciągle zerkają na mnie otępiałym wzrokiem, ale cieszy mnie, że są osoby darzące je sympatią mimo ich niskiego IQ.:)

      Usuń