sobota, 1 września 2012

Wygrane i wyniki...

Na początku wszystkich bardzo przepraszam, że musieliście tak długo czekać na wyniki. Nieoczekiwanie przytrafił mi się urlop i byłam odcięta od świata;)

Tak jak obiecałam poprzednio chciałabym podzielić się moimi wygranymi;)

U Kateriny udało mi się wygrać głóną nagrodę: przeurocze lustereczko:


Zajmuje ono teraz honorowe miejscje w moim kuferku z biżuterią..:)

Natomiast u Miki z Różanego Wzgórza wygrałam piękną sowę podusię, której właścicielką w mgnieniu oka stała się moja córcia...i:)
Niestety jej radość kiedy ją otrzymała była tak spontaniczna, ze trudno było zrobić im razem zdjęcie...:(
Postanowiłam uwiecznić ją w bardziej spokojnych okolicznościach...;)
 

Sówka szybko zaprzyjaźniła się z misiem i barankiem Szonem:)
 
A teraz pora na wyniki candy:

Nagroda niespodzianka powędruje do esophie.

Druga nagroda: szary breloczek będzie należał teraz do mordoklejki838,


czerwony natomiast do Ben Benkowa.



Nagroda główna... 
tatata tamtatam... 
trafi do  


Proszę o kontakt zwycięzców.

Gratuluję serdecznie i mam nadzieję, że wygrane spodobają się nowym właścielelom.

A niebawem wracam do blogowania;)

Miłego ostatniejgo weekendu lata;)

14 komentarzy:

  1. Gratuluje wszystkim zwycięzcom i gratuluję Tobie wygranych :)) Sowa jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci wygranych i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow, super, nie wierzę :) A taki zły dzień miałam od rana! Bardzo, bardzo dziękujemy (synek i ja).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej w ekspresowym konkursie podkładkowym :)proszę o dane do wysyłki niespodzianki.Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, nie wierzę, wygrałam cudnego słonika :) Dziękuję... mam nadzieję, że przyniesie mi dużo szczęścia w nowym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale się cieszę!!!!!!! uwielbiam niespodzianki!!!!! adres podam emailem:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie się cieszę, że lustereczko się podoba! :) Bardzo mi na tym zależało i cieszę się, że trafiło w dobre ręce.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w kolejnym moim candy, tym razem dla obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. słoniki urocze a nagrody woooow :-) super :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooooo, to moja pierwsza i jedyna jak dotąd wygrana:)))))))słonik cuuuudny, nie mogę się doczekać,aż u mnie zgości:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. dolecial do mnie maly kochany slonik:-)))))) dziekuje!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. i do mnie:))) ślicznie dziękuję za słonika!:)

    OdpowiedzUsuń

  13. Macie może ochotę wziąć udział w candy i wygrać fajną, spersonalizowaną bluzeczkę lub body, z krótkim lub długim rękawkiem? Jeśli tak to zapraszam:
    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/10/uwaga-konkurs-mikoajkowy.html

    A może chcielibyście stać się posiadaczami ciekawej książeczki z bajkami, albo pięknej zakładki do książek ze zdjęciami przez Was wybranymi? Myślę, że to mogłby byc wspaniała pamiątka lub prezent. Spójrzcie sami:
    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/10/mikoajkowe-candy.html


    Serdecznie zachecam do wspólnej zabawy, tym bardziej, że to ostatni dzień :) Bardzo przepraszam za spam...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń