poniedziałek, 25 listopada 2013

Pościel dla lalki...

Każda mała panienka w pewnym momencie zaczyna bawić się w mamę. Wtedy niezbędne staje się łóżeczko, czy kołyska dla lalki, jak i oczywiście pościel, żeby laleczka mogła być wygodnie układana do snu.

Pościel uszyta dla siostrzenicy męża, na specjalne zamówienie jej mamy - wymaganie było jedno... ma być klasyczna z rombem.
Jak zwykle zagalopowałam się i tak powstał cały szalony zestaw:
- poduszka
- pikowana kołderka
- polarowy kocyk
- prześcieradełko
- 3 komplety pościeli
- i narzuta na łóżeczko.

Ponieważ po pikowaniu kołderka okazała się dość sztywna - na próbach technicznych z lalką Zuzy odstawała i nie układała się po ciałku lali. A co za tym idzie nie do końca spełniała funkcje grzewcze, uszyłam dodatkowo miękki polarowy kocyk, który spokojnie może zastąpić kołderkę w poszwie... i układa się odpowiednio na lali.
Narzutka natomiast powstała po to by mała mama mogła zachować porządek w łóżeczku dziecięcia i ścielić je co rano...;)

Czas na fotki:





Kołderkę i poduszkę uszyłam z śliskiej podszewkowej tkaniny, wybrałam tylko taką uroczą dziewczęcą w kwiatuszki....


Polarowy kocyk:



Narzuta na łóżeczko:



Urocze prześcieradełko w groszki:



Pierwszy komplet pościeli:



Drugi komplet pościeli:



Koronkę w rombie wszywałam ręcznie...



No i ostatni komplecik pościeli:




Zaszalałam i zapakowałam, żeby wyglądało jak najbardziej profesjonalnie - w końcu to była niespodzianka dla małej dziewczynki od jej mamy...;)


Przypominam o CANDY!

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelina Adamska28 grudnia 2018 22:21

    Faktycznie ta pościel może i dla lalki się sprawdzi. Natomiast dla dzieci czy dorosłych bardzo dobrym wyborem jest kołdra naturalna https://senpo.pl/koldry/koldry-naturalne pod którą po prostu idealnie się śpi. Ja teraz sama czuję, że w końcu mogę się porządnie wyspać.

    OdpowiedzUsuń