niedziela, 8 lipca 2012

11 Questtons Tag

Jakiś czas temu dostałam zaproszenie do zabawy od tworzącej prawdziwe cuda  Bukietowej:).
Nie miałam zbytnio czasu, żeby wogóle zajrzeć na bloga, ale dziś mając chwilę, postanowiłam odpowiedzieć na zaproszenie...:)

 

Zasady zabawy są proste:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

 Pytania i odpowiedzi:
1. różowy czy czarny? - zdecydowanie czarny
2. telewizor czy książka? - dobry film i ciekawa książka w zależności od nastroju
3. piwo czy wino? - zaskoczenie, jestem smakoszem piwa:) prawdziwego nie tam jakiegoś smakowego:)
4. nowoczesność czy klasyka? - trochę tego trochę tamtego, najlepiej fajnie połączyć oba style
5. hotel czy namiot? - zdecydowanie namiot nawet z Zu
6. bukiet róż czy polne kwiaty? - polne kwiatki, zwłaszcza zebrane przez córcie...
7. sukienka czy spodnie? - uwielbiam zwiewne i kobiece sukienki, ale tylko na kimś... sama zdecydowanie częściej skłaniam się ku spodniom.
8. dom na wsi czy apartament? - zdecydowanie dom na wsi, marzę o nim od dawna i wierzę z całego serca, że kiedyś to marzenie się spełni (mam tylko nadzieje, że przed 60tką:))
9. encyklopedia czy Google? - częściej chyba Google
10. śpiew czy taniec? - oj taniec, jak już się rozbrykam to nikt mnie nie powstrzyma;)
11. kawa czy herbata? - kawa z mlekiem w każdych ilościach o każdej porze dnia i nocy...

Moje pytania:
1. Smartfon czy "zwykła komórka"?
2. Rękodzieło czy masówka?
3. Obiad w restauracji czy piknik w parku?
4. Półmrok świec czy światło lampy?
5. Kwiatki doniczkowe czy ogrodowe?
6. Czapka z daszkiem czy kapelusz?
7. Baleriny czy szpilki?
8. Prasowanie czy gniecenie?
9. Mazury czy Bieszczady?
10. Mail czy tradycyjny list?
11. Allegro czy tradycyjny sklep?

A teraz lista ofiar mojego spisku;)
Angi 
Ania 
Olga 
 
Zapraszam do zabawy - choć za brak odezwu kar nie będzie...
Miłego dnia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz