poniedziałek, 9 lipca 2012

słówko o pościeli...


Wiem, wiem... uszycie pościeli nie należy do najtrudniejszych zadań, ale znalezienie materiałów z ciekawym motywem specjalnie dla swojego skarba... oj tak...
Kiedy zostałam mamą szczerze mówiąc miałam ogromny problem ze znalezieniem i kupnem takiej pościeli, która spełniałaby moje wymagania estetyczna... hmmm...ale to zabrzmiało...

Jak szukałam pościeli dla Zu np. na allegro strasznie mnie mdliło (bez urazy oczywiście, każdy ma swój gust i ma do tego prawo), wszystkie wzory na tkaninie opatrzone, nijakie, nudne czy wręcz aż za dziecinne... Jedynie w Ikei znalazłam coś co można powiedzieć w 50% spełniało moje oczekiwania co do pościeli dziecięcej... Są tam też dość ciekawe materiały w  tej tematyce.
Postanowiłam wtedy, że jak tylko będę miała okazję kupić ciekawe materiały to będę sama szyć pościel dla córci... i tak też zrobiłam... 
Przy okazji powstało kilka kompletów nadprogramowych, które chętnie sprzedam mamuśce spragnionej odmiany w dziecięcym łóżeczku...;) W najbliższym czasie postaram się kilka moich propozycji zaprezentować na blogu.
Wszystkie szyłam pod wymiar pościeli dziecięcej ikeowej, tj. poszwa na kołderkę ok. 115cm x 135cm i poszewka na podusię 35cm x 55cm.

Latem sama poszwa może spokojnie służyć jako nakrycie do snu dzieciątka...
Zapraszam do obejrzenia...:)


NR 1.
Na pierwszy rzut proponuję"męską" pościel dwustronną. (choć moja córka śpi pod identyczną;))





Z jednej strony poszwa jest uszyta z materiału z motywem aut, z drugiej w różnokolorowe gwiazdki. Poszewka w gwiazdki.




NR 2.
Inna  wersja "męskiej" pościeli.








Ta poszwa również jest dwustronna. Z jednej strony w autka z drugiej w paseczki. Poszewka tym razem także w autka.


Co myślicie? Podobają się?

Miłego dnia :)

1 komentarz:

  1. Chyba każdy z nas używa pościeli do spania gdyż bez niej dziwnie by się spało na co dzień. Ja bardzo sobie cenię dobrej jakości kołdry z https://senpo.pl/koldry/ i wiem, że jak pod taką kołdrą śpię to wtedy wstaję zdecydowanie bardziej wypoczęta niż do tej pory.

    OdpowiedzUsuń