środa, 11 lipca 2012

Woreczki na większe zabaweczki:)

Te woreczki znacznie różnią się od poprzednich wielkością....
nie szyłam ich na miarę, więc każdy jest inny... jedne troszkę większy, inny gigantyczny w porównaniu do reszty...

Wymiary woreczka: szerokość - 23cm, wysokość - 30cm, głębokość - 8cm.

Wymiary woreczka: 31cm x 44cm.


Wymiary woreczka: 31cm x 40cm.





Wymiary woreczka: 30cm x 42cm.




Wymiary woreczka: szerokość - 29cm, wysokość - 58cm, głębokość 16cm. Worek gigant;)

Wymiary woreczka: szerokość - 21cm, wysokość - 43cm, głębokość -  10cm.

Miłego dnia;)

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję, już niebawem szykuje się u mnie wielka wyprzedaż i naprawdę promocyjne ceny - zapraszam już dziś.:)

      Usuń
  2. Witam się też warszawianka :)
    Coś mi się zdaje że taką samą pościel z ikei miałyśmy - moja też poszła na przerób ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat kupiłam materiał z belki jakieś 3 lata temu, ale fakt - w ikeii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woreczków nigdy dość, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń